Θλίψη. Όταν σηκώθηκα από μωρό μπουσουλώντας για να περπατήσω τα πρώτα μου βήματα για να φτάσω το τραπεζάκι και να πειράξω το αγαλματάκι που είχε πάνω. Δεν φαντάστηκα ποτέ πως έτσι θα είναι όλη μου η ζωή. Πως αυτό που περιμένω κάποιος να μου αλλάξει τη ζωή,δεν θα έρθει ποτέ. Πως αυτό θα πρέπει να το κάνω εγώ. Πως θα πρέπει να μάθω μόνος μου να περπατώ ξανά χωρίς τη σύμπραξη κάποιων δίπλα μου. Και η θλίψη κάθε μέρα μεγαλώνει ακόμα πιο πολύ, το ότι συνοδοιπόρος δεν υπάρχει.Ότι το διπλανό μου κάθισμα είναι αδειανό. Σήμερα είναι η μέρα να γυρίσεις και να κοιτάξεις πίσω σου και να πεις: “Μέχρι εδώ μια χαρά τα καταφέραμε”. Μέχρι σήμερα το απόγευμα, μέχρι χθες το βράδυ. Αλλά η υπομονή δεν εξανεμίζετε όπως το οινόπνευμα από ενα μισάνοιχτο μπουκάλι; μέχρι πότε θα κρατήσει, μέχρι πότε θα κρατήσω τα δάκρυα που νιώθω να αναβλύζουν μέσα μου.”Η ζωή που δεν έζησα ποτέ” είναι ένας τίτλος που κυκλοφορεί πολύ τελευταία, δεν θέλω να είναι γραμμένος στο δικό μου κούτελο, για αυτό χαμογελώ και κάνω αστεία, για να μπορούν οι ρυτίδες μου να είναι ρυτίδες χαράς, δεν ξέρω πόσα επίπεδα ψυχολογίας και υποσεινήδιτου γαμάω έτσι, αλλά αν πρέπει να ξεπαστρέψω στο πρόσωπο όλων την ευτυχία μου θα το κάνω,γιατί γουστάρω να βλέπω τον άλλον να με βλέπει ευτυχησμένο, όχι κενό, απατα τα βάθη μου, αλλά δυνατό,λαμπερό,χαρούμενο, και ας είναι όλο ψευτικο από μέσα, απλά θέλω να στο δέιξω, να το δεις για να χαρείς εσύ, εσύ ίσως λίγο πιο αληθινά από ότι εγώ,να πάρεις κουράγιο να συνεχίσεις, δεν ξέρω γιατι με τοποθετώ εκεί,ποιος εγωισμός με έχει κρατήσει, αλλά δεν ξέρω. Παραμονή πρωτοχρονιάς και δεν μου αρέσει να τοποθετώ χρονικά διαστήματα, αλλά πρέπει αυτά για εμάς τους χαζορομαντικούς σημαίνουν πολλά πράγματα, σημαίνουν πρώτα από όλα μια σύγκρουση όλων των σωμάτων,των ανθρώπων,των χαρακτήρων που βρίσκονται μέσα μας, μαι ηλίθια ανάγκη που βιώνουν όλοι μαζί να θέλουν να κατεβούν στο κέντρο και να κάνουν διαδήλωση, parade για το ότι είναι ακόαμ ζωντανοί, όλοι μέσα μας. Γινκ και Γιανκ. Έτσι θέλω να είναι η ζωή μου για αυτό διατηρώ όλες τις πλευρές μου ζωντανές. Όλες καποια στιγμή θα μου χρησιμεύσουν. Καλό 2012.Καλή επιβίωση μάγκες μου.

