Μην περιμένεις να είμαι και πολύ ώριμος σε αυτό το ποστ. Δεν έχω διάθεση. Αγόρασα το Interview, για πολλούς και διάφορους λόγους αυτό το περιοδικό μου αρέσει, το δημιούργησε ο Αντυ Γουορχολ για όλο τον απανταχού καλλιτεχνικό κόσμο εκείνης της εποχής (studio 54 etc.) και για να βγάλει χρήμα και να γνωρίσει κόσμο! Το κίνημα Beautiful rich and famous (and as I say bitch in one word) ξεκίνησε από τότε, σήμερα νομίζω είναι όλοι…βαρετό και πασέ το ξέρω. Αυτό που μου άρεσε σε αυτό το περιοδικό είναι πως οι αρθρογράφοι περιαυτολογούν,  για κάποιο άγνωστο λόγο ο αυτοσαρκασμός είναι άξιος λατρείας στις μέρες μας γιατί στην ουσία καταβαραθρώνεις τον εαυτό σου χωρίς καμία βοήθεια. Και αυτό δείχνει πώς είσαι κουλ με τον εαυτό σου, το σώμα σου και με τη ζωή σου γενικά. Κάτι άλλο που λατρεύω είναι οι συνεντεύξεις διασήμων προσώπων από διάσημα άτομα, ανερχόμενα και μη, διπλή διαφήμιση και γνωρίζεις τον άλλον! Μου φαίνεται ενδιαφέρον. Να εμείνουμε λίγο σε αυτό, στο εξωτερικό όλο αυτό που εμείς ονομάζουμε show biz is nothing. Ναι ναι ναι αυτό που ακούς φίλε μου. Δεν διαφοροποιούν τον εαυτό τους από το υπόλοιπο πλήθος, έχουν τις ίδιες ανάγκες με σένα και φορούν συνήθως ρούχα που τα φοράνε όλοι, έχω δει συνεντευξιαζόμενους μέσω ενός πολύ καλού φίλου και είναι με τζιν οι άνθρωποι και ήρεμα! Απλοί καθημερινοί και άμεσοι.

Είναι μια δουλειά όπως όλες οι υπόλοιπες, λίγο πιο βρώμικη αλλά είναι οκ. Η Μερυλ Στριπ θυμάστε που στα περσινά Bafta φορούσε την ίδια τουαλέτα με τα Golden Globes έτσι? Βαρέθηκε η γυναίκα να πάρει άλλη…σου λέει μια να βγάλω τις υποχρεώσεις, γιατί αγαπητέ αναγνωστέα το ταλέντο σου ως ηθοποιός βρίσκεται στο σανίδι και στο σελιλοιντ όχι στο πώς θα ντυθείς και στο πως θα σκάσεις μύτη. Οκ όλοι εκτός από τη Lady Gaga… Επίσης, πρέπει μάλλον να είναι από τα τελευταία περιοδικά που παρουσιάζουν εικαστικούς καλλιτέχνες και αυτό είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό για μένα γιατί δεν έχεις και καθημερινή επαφή με τα παγκόσμια δρώμενα αν κατοικείς εδώ. Συνήθως παρελαύνει όλο το νέο εκκολαπτόμενο Hollywood κάτι το οποίο απλά σου κάνει εντύπωση γιατί δεν το ξέρεις…αλλά είναι καλό κατά βάθος! Μαθαίνεις τη διαδικασία! Επίσης σεξι φωτογραφήσεις, ημίγυμνοι ηθοποιοί κλασσικά!

