Τον τελευταίο καιρό όλοι κάνουν απολογισμούς γι`α τη δεκαετία που μας αφήνει πίσω…λίγο πρόωρα ίσως ανέλπιδα και με μια τρομερή ελαφρότητα. Αναρωτιέμαι αν αυτό το κείμενο θα προλάβω να το ολοκληρώσω σε 10 λεπτά που μου απομένουν πριν ξεχυθώ στο Σύνταγμα παρέα με φίλους. Αυτό για το οποίο μιλάτε όλοι είναι κάτι που δεν το έχω συνειδητοποιήσει…μου λένε δεκαετία και όμως νιώθω ακόμα καρφωμένος στο 2005, τότε που έκλεισα τα 18. Στη δική σας δεκαετία εγώ ακόμα μεγάλωνα, μάθαινα μαθηματικά, να τρέχω,να αναπνέω, να ζώ, να ερωτεύομαι, να σπουδάζω, να χωρίζω, να σκοντάφτω, να ακουμπάω τον πάτο και να ξαναγεννιέμαι…Η δεκαετία αυτή είχε μια θαλπωρή, μια αγάπη από την οποία πλέον έχω φύγει μακριά και βρίσκομαι ανάμεσα σε αγαπημένους ανθρώπους που τους επιστρέφω την αγάπη που κάποτε ίσως δέχτηκα, ένας αμίλητος κύκλος συνεχών αλλαγών. Έμαθα πως και 5000 φίλους να έχεις αν δεν έχει 3 αληθινούς δεν μπορείς να προχωρήσεις βήμα. Πως αν δεν πληγωθείς από τον έρωτα ή ότι έχω ζήσει δεν μπορείς να νιώσεις συναισθήματα. Μπορεί να είμαστε ένα βήμα πρίν από τα εκατό χρόνια μοναξιάς αλλά θα κρατήσω αισιόδοξο χαρακτήρα. Αυτό που λες να το εννοείς και να το καταλαβαίνει και ο άλλος…μέχρι το μεδούλι. Έμαθα τι θα πει ιστορικότητα, προσπαθώ να υπολογίσω τα τεράστια χρονικά περιθώρια που πρέπει να δώσω για να διαβάσω, να δω ταινίες, να ακούσω μουσική, να πάω πίσω στο 50 το μόνο πρόσφατο παρελθόν μου, όταν τότε ξεκίνησαν όλα…για να τα πάρω από την αρχή…να φτάσω στο 1800 και να διαβάσω τους τότε συγγραφείς…στον χρυσό αιώνα του Περικλή για τους αρχαίους μου προγόνους. Νιώθω αυτό το βάρος στις πλάτες μου για πρώτη φορά γιατί ξέρω πως αν τα διαβάσω/δω/ακούσω όλα αυτά θα μπορώ να μεταφράζω τον κόσμο ετούτο. Αλλά παρόλα αυτά θα πρέπει να κρατήσω το νεανικό του χαρακτήρα μου, να εξακολουθώ να διασκεδάζω, να ερωτεύομαι όπως για πρώτη φορά και να νιώθω το κάθε ένα άγγιγμα μοναδικά, να χορεύω και να τραγουδώ, να έχω όρεξη σαν πεντάχρονο. Πειραματίστηκα μέσα στο χρόνο, κράτησα πολλούς ανθρώπους και θέλω συνέχεια. Διψάω για τη συνέχεια, τη θέλω όσο τίποτα άλλο. Γιατί αν αυτό είναι ζωή και μόλις είδα το τρέιλερ της ναι ρε πούστη μου είναι όμορφη!

