Δεν νιώθω πως μου λείπει κάτι συγκεκριμένο, ίσα ίσα νιώθω πως είμαι στο καλύτερο σημείο που θα μπορούσα να βρίσκομαι χρόνια, απλά θυσιάζω ένα κάποιο παρελθόν…μάλλον δεν το θυσιάζω επιλέγω να το αλλάξω και να το βγάλω από το παρών μου για να κανω παρών κάτι που με ενδιαφέρει και θέλω χρόνια,θυμάμαι πως το θέλω από τότε που άνοιξα τα μάτια μου και είδα χρώματα! Η πλούσια φαντασία δεν είναι προνόμιο των λίγων απλά λόγω μοναχοπαιδισμού νιώθω πως είναι περισσότερο δική μας υπόθεση…διότι τις ατελειώτες ώρες που μένουμε μόνοι μας αναγκαζόμαστε να σκαρφιστούμε καταστάσεις και πρόσωπα προκειμένου να  μας διασκεδάσουμε, εμείς παίζουμε τους δύο χαρακτήρες, μερικές φορές εμείς κεινούμε τα αντίπαλα πιόνια στο σκάκι ή στη Μονόπολη. Όμως όλο αυτό γνωρίζεις πως δεν βγάζει πουθενά,ακόμα μοιάζει ανώφελο να βάζεις εσύ ο ίδιος όρια, να τοποθετείς εσύ ο ίδιος φόβους που προσπαθείς να ξεπεράσεις. Κάποια από αυτές τις μέρες έφτασα σε σημείο πληρότητας! Δεν σκεφτόμουν καθόλου ότι είμαι μόνος μου, ότι δεν έχω να μοιραστώ τη χαρά μου με κάποιον που να θέλει να με φιλήσει στο στόμα όταν του το πω, που να μου πεί μπράβο και να τον βγάλω για «ρομαντικό» δείπνο…που να κλειστούμε στο δωμάτιο για μέρες και να διαβάζουμε ο ένας στον άλλον και να είμαστε μονήμος μεθυσμένοι χωρίς να μας ενδιαφέρει αν υπάρχει αύριο. Να έχω να σου ψηθιρίσω ένα «σ’αγαπώ»…αλλά δεν χάνω την πίστη μου πως θα σε βρω! Κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί έξω νιώθω να συμβαίνει κάτι και να μου δείχνει πως πρέπει να κρατηθώ ξανά μέσα αλλά χαμογελώ στην τύχη, την τσιγκλίζω, την περιπαίζω και την πατάω ξανά και ξανά…αν ήμουν Αδάμ θα είχα καταλήξει στα δύσβατα της κολάσεως γιατί δοκιμαζω ξανά και ξανά!θα μου πείς βλακεία,όχι δεν είναι βλακεία απλά σε κάθε νέο άτομο που γνωρίζω δεν φροντίζω να επιφυλλάσομαι, απλά οκ…αν  δω τα σκούρα φεύγω. Θέλω να δοκιμάσω κάτι, να προσπαθήσω στο καταθλιπτικό συναίθσημα που με κατακλίσει μάλλον αυθόρμητα…μα δεν γίνετε υπάρχει πάλι άρνηση γαμώτο…πάλι κάτι με τραβάει κατί…οι αμφιβολλίες γιγαντόνονται πάλι και πνίγομαι πάλι σε μια κουταλιά νερό. Αυτή η κουταλιά ή θα την πνίξω ή θα με πνίξει! Καλημέρα αύριο! Ξεκινάει μια νέα μέρα!

[http://www.joost.com/136003v/t/Sugababes-Stronger]

