Καλό μήνα να έχουμε.

Τα μαλλιά μου μυρίζουν σαν τα δικά σου, κουρεύτηκα βλέπεις και αναγκαστικά βάζω ζελέ για σταθούν (το οποίο μισώ) αλλά μυρίζουν το ίδιο και κάπως σε νιώθω κοντά μου, το κολλημένο μου μυαλό φταίει…

Ξεκινάει η εξεταστική, ετοιμάζω τις εργασίες και σε ξεχνώ γιατί θέλω να προχωρήσω.

Τις προάλλες έκανα κίνηση σε ένα γλυκό προσωπάκι, δεν ανταποκρίθηκε αλλά έκανε κάτι τόσο όμορφο που δεν μου έχει ξανασυμβεί και ένιωσα τόσο καλά στο πετσί μου μέσα και είδα με θετικό βλέμμα τα συναισθηματικά μου, θυμήθηκα πως είναι να φλερτάρεις…sooner or later you are gone to be mine or I will walk on.


Σας αφήνω για λίγο, αλλά σίγουρα θα επιστρέψω μόλις όλα τελειώσουν.

«Άλλωστε όλοι ζούμε για να βρούμε και να αντέξουμε την αγάπη» τάδε έφη Μιχάλης Δέλτα που υπεραγαπώ.

Υ.Γ. Θα σας δω όλους στο Design Walk, μην παραλείψετε να πάτε, είναι το πιο όμορφο «ταξιδάκι».

