n23353217258_712738_4668Προφανώς έχουμε προβλήματα ύπνου εδώ στον πλανήτη Άρη! Είναι 6 παρά 10 αυτή τη φορά, κοιμήθηκα στις 2 και ύστερα από 4 ώρες ξύπνησα, μα όχι δεν είναι τελείως λογικό; είμαι χάλια σήμερα, μια φίλη μου με έπεισε να σβήσω το κινητό του «άλλου» μου μισού γιατί η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο, δηλαδή έστελνα μηνύματα και έπαιρνα τα ¨γνωστά¨ τρία, σήμερα δεν τα πήρα όμως και οι ελπίδες μου αναπτερώθηκαν, βέβαια αυτό σημαίνει πως έχω φτάσει επικίνδυνα τα κατώτερα στρώματα ανθρώπινης αξιοπρέπειας και εγωισμού οπότε καλά έκανε και για αυτό την άκουσα. Πήγαμε Symfora σήμερα με μια φίλη και ψέκασα σε ένα δείγμα το άρωμα του, το είχα για την υπόλοιπη μισή ώρα στη μύτη μου και το απολάμβανα, τώρα το κάνω ακόμα αλλά δεν βαριέσαι θα ξεκολλήσω αργά ή γρήγορα. Το θέμα είναι πως υπάρχουν διαφορές, είμαι υπέρ της απεριόριστης σχέσης και ώρας που περνάς με τον άλλον, εκείνος έλεγε πως είναι πολύ ¨λίγος¨ για μένα, προφανώς αυτό μοιραίως οδηγεί σε διάλυση, με μαθηματική ακρίβεια. Και όμως πέρασα κάποιες από τις πιο όμορφες μέρες της ζωής μου και αν υπήρχε τρόπος να χωρίζεις και να δείχνεις την ευγνωμοσύνη σου στον άλλον που σου χάρισε (και του χάρισες) κάποιες όμορφες στιγμές θα τον είχα βρει. Αύριο θα πάω στον Παπασωτηρίου να αλλάξω το δώρο που σου πήρα και να πάρω κάτι για μένα, στο είχα πάρει για να στο δώσω την παραμονή των Χριστουγέννων αλλά ξαφνικά ενώ είχαμε πει άλλα ¨είχες δουλειά¨, που μπορεί να είχες, δεν λέω! Απλά από εκείνη την ημέρα ένιωθα σαν ¨παρακατιανός¨ σε αυτή τη σχέση, σαν τους τηλεφωνητές που σε παίρνουν για να πληρώσεις το δάνειο και εσύ επιμένεις να μην πληρώνεις τις δόσεις (στο τέλος σου παίρνουν το σπίτι βέβαια, στη δική μου περίπτωση χωρίζεις!). Το θέμα με μένα είναι ότι σχεδόν πάντα θρηνώ, είναι στον χαρακτήρα μου νομίζω, θρηνώ για ότι διάστημα μιλάμε, ακόμα και για φλερτ (είμαι παθολογική περίπτωση το ξέρω!), οπότε φαντάσου τώρα που είναι και υποτίθεται η πιο μεγάλη μου σκέση (που θα σου την φέρω πεσκέσι). Δεν ξέρω, για μένα ήσουν πολύ ξεχωριστός, ακριβώς το άλλο μου μισό, σε πολλά θέματα ταιριάζαμε γάντι, τι σου ήρθε τις τελευταίες μέρες και σου γύρισε το μάτι δεν καταλαβαίνω. Μου είπαν πως θες φτύσιμο (για αυτό σε διέγραψα κιόλας, μπας και πάρεις χαμπάρι πως λείπει ο ¨μαλάκας¨ σου) αλλά κάτι μου λέει πως δεν θα πάρεις ή αν πάρεις θα είναι σαν ουρανοκατέβατο, τι να πω! Χαίρομαι απίστευτα που διατηρώ αυτό το βλογκιδιο αυτή τη στιγμή και την σχετική ανωνυμία μου και μπορώ να εκφράζομαι τόσο ελεύθερα. Σε κάτι τέτοιες στιγμές καταλαβαίνεις ότι είναι σημαντικό να μπορείς να γράψεις για να σου φύγει ένα βάρος. love-hate-babyΠροσπαθώ να σκεφτώ τι να σου πω όταν στις 5 Ιανουαρίου θα μου τηλεφωνήσεις (απλά λέω μια ημερομηνία, δεν είμαι μέντιουμ!) για να με ρωτήσεις «Που χάθηκες;» και να καταλάβω πως θα είναι η ψυχολογική μου κατάσταση τότε, θα μπορώ να συνεχίσω κάτι( αν θα θες;), θα είμαι στη φάση να σου δώσω ραντεβού(;) και μόλις σε δω θα αρχίσω να τρέχω για να ξεφύγω ή να ξερνάω αδιάκοπα επειδή σε αντίκρισα (το τελευταίο το είχα πάθει κατά τη διάρκεια σχέσης μου, ναι χώρισα αρκετά γρήγορα.), θα θες να μείνουμε φίλοι (ήδη το είχες αναφέρει), εμένα με ρώτησες; το θέμα είναι πως πέρασα έναν ολόκληρο χρόνο για να μου συμβεί κάτι τόσο όμορφο (προφανώς βγήκα ραντεβού αλλά κάτι δεν μου πήγαινε…), είμαι αρκετά δύσκολος άνθρωπος, μπορεί να μην τα γράφω εδώ αυτά γιατί πλέον οκ δεν θα είχα προσωπικές πληροφορίες, θα γινόμουν αρκετά αναγνωριστικός (δεν ξέρω νομίζω πως ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο είναι το πιο κρυφό και προσωπικό μας ΙD) αλλά αν κάνω ένα χρόνο για να ανοιχτώ σε κάτι νέο που διαθέτει τις προδιαγραφές που απαιτώ εγώ, στατιστικά αυτό σημαίνει για μένα πως αν έχουμε ένα ποσοστό 10% σαν κοινότητα, αυτό νομίζω σε κάνει 0,001% , του Γκαζιού ρίξε χοντρικά ένα 4% πανελληνίως, αν υπάρχουν άνθρωποι σαν και σε σένα (κοντινά ενδιαφέροντα, τρόπος σκέψης, εξωτερική εμφάνιση) που να γουστάρω (έχουμε και το κλικ μην χέσω) νομίζω πως αν συγκεντρωτικά όλο αυτό βγάζει ένα 0,5% είναι αρκετά αισιόδοξο ή εγώ απλά είμαι τσούλα με πολύ νερό στο κρασί μου! Οποιοδήποτε σχόλιο συμβουλευτικού χαρακτήρα ή προτάσεις για το πως να κόψετε τις φλέβες σας παραμονή πρωτοχρονιάς ή οτιδήποτε, είναι πραγματικά ευπρόσδεκτες, έρχεται 2009; να έρθει, να έρθει σκατά ήταν το 2008 από πολλές απόψεις, περιμένετε να ευχηθώ; μα γιατί να το κάνω; χώρισα λέμε! εδώ στον εαυτό μου εύχομαι χρόνια τώρα να θυμηθεί κάποιος την διεύθυνση των συναισθηματικών μου και κάθε χρόνο παίρνω ψίχουλα (φέτος πήρα κόκαλο, δεν έχω να λέω! άνθρωπο να συνεννοηθώ πότε θα βρω στην πόρτα μου αναρωτιέμαι, ή λες να μου στείλει καμία γάτα να πιάσω το υπονοούμενο να τελειώνουμε με το θέμα, όχι τίποτα άλλο πνίγομαι και στις φρούδες ελπίδες!), συγγνώμη για το σεντόνι, ελπίζω να είναι διασκεδαστικό! Χρόνια πολλά(υπεραισιοδοξία το λέμε αυτό!)! pmembarkationforcythera

