είναι 5.
ναι το πρωί.
τα μάτια μου πονάνε.
από τις 3 που σταμάτησα να πλένω πιάτα διαβάζω.
διαβάζω μόνο μπλογκς και κατεβάζω.
πρέπει να αγοράσω βιβλία.
μέχρι τώρα θα είχα διαβάσει και μια Λαρους.
κάθε βράδυ το ίδιο βιολί.
σήμερα πήρε τηλέφωνο ένας γείτονας.
λες να ξέρει;
«πέρνα να σε δούμε…»…ξέρει
πεινάω σαν λύκος.
σήμερα στο Γκάζι μπήκα σε ένα μαγαζί για τουαλέτα.
χαιρέτησα τον φίλο μου.
αντίκρισα τον πιο αντιπαθητικό άνθρωπο στον κόσμο.
συγγνώμη τον δεύτερο σε λίστα.
πρώτη είναι η Βίσση (μην ξεχνιόμαστε!).
νομίζω με μάτιασε.
μου θύμισε πως είμαι άσχημος.
ένιωθα ¨βαρύς¨ για 3 ώρες.
μου πέρασε (ξεπατώθηκα στον χορό μπροστά στο καθρέφτη)!
έρχεται πρωτοχρονιά.
θα είσαι μακριά μου.
αύριο το πρωί θα μου στείλεις μήνυμα.
θα μου γράφεις πως σου λείπω.
και μετά ξύπνησα(τουλάχιστον ξέρω πως θα το κάνω
at any case!)
φιλιά.
καληνύχτα.

trevorυ.γ.θα ανεβάσω καμιά μέρα φωτογραφία δική μου ή φίλου/γνωστού και δεν θα το καταλάβω και θα τρέχω και δεν θα φτάνω.Με αυτό το “και” μπορείται να μου πείτε τι στο διάολο κόλλυμα έχω φάει?μα παντού και?παντού όμως!Να φτιάξουμε μηλόπιτα,να τη βαφτήσουμε “βασιλόπιτα” και να τη φάμε,τοτε θα είναι καλή χρονιά για μένα,αφου έχω το ένα ζωντανό,πλάι μου(λέμε τώρα) γιατί να το φάω κιόλας?ε?

ναι σε σένα ‘ναι μιλάω!

φιλιά βρε!

