Έχω πάθει τραμπάκουλο…με αγωνία έπιασα στα χέρια μου το Ιποδ μου για να βρω τα αγαπημένα μου άλμπουμ του 2008…και τρελό ψαχτήρι στο Amazon, τι είναι τι και πως! Η λίστα δεν συμπληρώνονταν, πίσω στα κιτάπια μας! Αχ ναι ωραίο αυτό…ναι το λιώσαμε φέτος αλλά είναι πολύ trash να το βάλεις, γιατί είναι trash? δεν κατάλαβα? γιατί καλό μου, το να ανεβάσεις Μαντόνα στο μπλογκ σου είναι πως να σου πω…είναι σαν να ρωτάς κάποιον, «η γιαγιά σου στο χωριό τι ώρα ξυπνάει?», όλες 6 ξυπνούν, έχεις ακούσει για κάποια που να σηκώνεται στις 12 ή στις 2μιση που σηκώνεσαι εσύ και ένα μάτσο συμφοιτητάδες σου? Ζητείτε γιαγιάκα που ζει σε χωριό και σηκώνεται στις 12 με 2μιση.Στοπ! 10 άλμπουμ? μόνο 10? και θες να συμμετέχεις κιόλας, ξουτ ρε! Μα…μάξινος!

Πέρα από την πλάκα…ήρθα αντιμέτωπος με όλα αυτά τα άλμπουμ που σωρηδόν κατέβαζα όλη τη χρονιά, όλα τρώνε ή θα φάνε ακροάσεις, ε ρε skip που έχει να πέσει! Όλα αυτά τα άρθρα που υπάρχουν σε διάφορα free press για το νέο τάδε άλμπουμ, όλα τα έχω φυλάξει και όλα θα τα κατεβάσω! Θα τα ακούσω και θα γράψω μετά!

Έχω κάνει ήδη λίστα των 20 αλλά να! χτυπάω το κεφάλι μου και κάτι μου λύπει, δεν είμαι ευχαριστημένος, άσε που πλέον την λίστα δεν την ακούω τη συγκεκριμένη εκτός, από 2-3 άλμπουμ… που «κόπηκαν» και πρόσφατα σχετικά…Στοπ! Θα είμαστε στην ώρα μας! Στοπ! Ανακαλύψαμε πως είμαστε ο ορισμός του Mainstream, σε οποιοδήποτε είδος αν χώσεις τη συγκεκριμένη λέξη δίπλα είμαι εγώ!
Δεν ξέρω…τίποτα βαθύ, τίποτα ολοκληρωτικά δικό μου. Αλλά να μου πεις μετά…ναι…ποπ/ροκ ακούς…από τα πιο δημοφιλή είδη…τι περίμενες…να έβρισκες ένα δίσκο και να χαιρόσουν? ή να σου έκαναν και
private live! Στοπ! Απομυθοποίηση της Ποπ, έμεινα χθες όταν άκουσα στις ειδήσεις την έκφραση «12χρονα, ας μας μιλήσουν για την ποπ!» σοκ! Μέγα σοκ! Η ποπ δηλαδή δεν είναι για μένα; γέρασα; συγνώμη και η γριέτζο τι κάνει εκεί? άλλο αυτή και άλλο εγώ? μα γιατί? ποπ ακούει και εκείνη για να γράψει ότι γράφει, ποπ ακούω και εγώ με επιρροές αλλά όχι για να γράψω. Συγκλίνουμε. Μίσησα το νέο της Britney, μου φαίνεται τελείως άγευστο, πολύ γρήγορα, άσε μας μωρέ…Στοπ! Τελικά αυτό το best of με τα 20 άλμπουμ θα μου ανοίξει τα μάτια να μάθω νέους καλλιτέχνες…σε πολλά επίπεδα μιλώντας!lol!

Αν θες και εσύ να συμμετέχεις στα 20 καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς, μπες στο http://gone4sure.wordpress.com/ ! Μέχρι 30 Νοέμβρη!



