Δεν ζω και τίποτα συνταρακτικό αναγνωστά μου, αυτό τον καιρό…πηγαίνω στη σχολή το πρωί, γυρνάω σπίτι το βράδυ, στα ενδιάμεσα (ΜΜΜ δηλαδή) δεν περιμένω να μου κάτσει και ουρανοκατέβατος γκόμενος, μην θέλουμε και απραγματοποίητα. Ωστόσο πήγα σε ένα homemade παρτάκι τις προάλλες και χάρηκα πάρα πολύ, oh yes! There is life out there! Χορέψαμε, ήπιαμε, φάγαμε του σκασμού! Το είχα τρελή ανάγκη!!! Ενιγουει…είμαι κυνικότατος αυτές τις μέρες διότι μου την πέφτουν ομαδικός στη σχολή και πλακωνόμαστε για το ποιος θα φτιάξει το καλύτερο πρόγραμμα αλλά είναι οκ, κανένας δεν επιβιώνει από τον αιμοδιψή Δράκουλα!

Μαλακίες σωρηδόν γράφω τώρα αλλά αγαπημένε αναγνώστη πίστεψε με, δεν σε γράφω αλλά γράφω έτσι γιατί βιάζομαι (μόνο μεταφορικά γαμώτο lol!)

Αγαπάμε Νίκκο (θα δεις γιατί το λέω αυτό)!

Και επίσης αυτό είναι το χειρότερο ποστ που έχω γράψει ποτέ μου!!!

φιλιά!!


