Είπαμε αν πρόκειται να επιστρέψουμε ας επιστρέψουμε αλλά έστω αληθινά διότι δεν έχει νόημα να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

Εδώ και καιρό ταλαιπωρούμαι σε διάφορους γιατρούς. Έχω πάει σε πάντες άπαντες σεξολόγους, ψυχολόγους, ψυχιάτρους και ανδρολόγους. Έχω απηυδήσει και αυτό είναι ένα τελεσίγραφο. Δεν ξαναπατάω σε κανενός το γραφείο ποτέ ξανά. Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη αλλά πλέον συνηδιτοποίησα πως μάλλον χάνω το χρόνο μου και τα χρήματα μου αν και η εμπειρία είναι αξέχαστη, δηλαδή κάθε φορά που έβγαινα από εκεί μέσα ένιωθα λες και είχα κάνει σεξ, ένα παράξενο συναίσθημα πληρότητας. Ωστόσο το να γίνεσαι οικειοθελώς πειραματόζωο και ο καθείς να έχει το δικαίωμα να μπαίνει μέσα σου και να σε κάνει άνω κάτω προσπαθώντας εσύ να βγάλεις μια άκρη είναι τουλάχιστον κοροϊδία με την άποψη ότι αν δεν τα βάλεις κάτω τα πράγματα μόνος σου κανένας δεν πρόκειται να σε βοηθήσει. Εκείνοι απλά σε καθοδηγούν, αν θες λύσεις και είσαι ανεγκέφαλος, ευθαρσώς σου προτείνω να φτιάξεις μια ωραιότατη σβούρα ή απλά πάρε μια μπουκάλα γράψε κάτω τις λύσεις και στρίψε την….χιλιάδες φορές θα σου βγάλει «πήδα από το παράθυρο», δεν είσαι βλάκας να το κάνεις, σωστά;

Η τελευταία περίπτωση ήταν ιδιαιτέρως καλή και πολύ συμπαθητική παρουσία. Ευπαρουσίαστη κοπέλα, ευγενική, με άγγιξε τόσο που όταν την αποχωρίστηκα έβαλα τα κλάματα. Δεν είναι ότι είχαμε μοιραστεί τα πάντα αλλά υπήρχε μια επικοινωνία, πολύ όμορφη και μοναδική…και ύστερα μου ανακοίνωσε πως δεν μπορούμε να βλεπόμαστε διότι της αναφέρω όλα τα θέματα εκτός του σεξουαλικού, δηλαδή όλα τα θέματα που δεν μπορεί να μου «λύσει»…μου πρότεινε ψυχαναλυτή αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να συνεχίσω το ψάξιμο μέσα μου…είχα ένα σκατά παρελθόν…το ξέρω πως υπερπροσπαθώ να δείχνω πως είμαι καλά και από μέσα μου να γίνετε ο τριακονταετής πόλεμος αλλά αυτό το ψαχούλεμα δεν το μπορώ…άσε που δεν ήταν και εύκολη η αποχώρηση, ένιωσα χάλια, πως χάνω ένα στήριγμα, κάποιον που με άκουγε και με έβρισκε λογικό αλλά δεν μπορώ να κοιτάξω πίσω…έτσι αποφάσισα να πω ένα μεγάλο «βούλωσε το». Προσεχτικά θα ακούω αυτά που με ενδιαφέρουν και τα άτομα που έχω σε εκτίμηση. Τέρμα τα ολοκληρωτικά γκάλοπ που μόνο τους περαστικούς στην Ερμού δεν ρώταγα. Και θα προσπαθήσω να μείνω μόνος, εκεί θα ξεκαθαρίσουν όλα. Θα ησυχάσω, ήδη μπουκάρω στο σπίτι με τα ακουστικά στα αυτιά και κλείνομαι στο δωμάτιο μου.

Κάποιοι αποδίδουν κάποια σε άτομα που βρέθηκαν μπροστά μου σε κομβική φάση της ζωής μου. Αλλά απαντώ πως δεν φταίνε αυτά, αν δεν ήθελα δεν θα έψαχνα. Ψάχνω, πάντα ψάχνω, όλα όσα κάνω τα ψάχνω, όλοι οι τομείς της ζωής μου είναι πρώτα ψαγμένοι, γνώμη για τα πάντα, αν ήταν ασθένεια θα ήξερα τα πάντα για εκείνη αλλά δεν είναι. Δεν μπορώ να αυτοκατηγορώ άλλο τον εαυτό μου για τη λατρεία του δικού μου ωραίου, δεν αντέχω την μαλακισμένη ευαισθησία μου αλλά δεν μπορώ να σκληρύνω, είμαι αυτό, ένα σφουγγαράκι μαλακό, παίρνεις όλο το «είναι μου» αν με ζουλήξεις, αν με θες όμως θα μπεις μέσα μου παντού και θα με μάθεις από όλες τις πλευρές, αλλά ρε γαμώτο μην φύγεις πάλι, γιατί όταν φεύγεις σκατόνομαι πάλι και τα χάνω. Και ναι, δεν είμαι ολόκληρος, ποτέ δεν ήμουν, πάντα μου λείπει ένα άλλο μισό που δεν με ενδιαφέρει αν θα με συμπληρώσει ή αν θα εφαρμόζει τέλεια, με ενδιαφέρει να με ακούει και να το ακούω και να αλληλοκαταλαβαινόμαστε. Αγαπάω καταπιεστικά και ξυρίζομαι σπάνια και δαγκώνω όταν φιλάω και μπορεί να σε γεμίσω σημάδια στο λαιμό αλλά μείνε εδώ, φταίει το πάθος, δεν μπορώ να κάνω σχέση από απόσταση, ξεχνάω υπερβολικά εύκολα τον άλλον αν δεν τον βλέπω μπροστά μου και οι τυπικές μαλακίες για γενέθλια δεν ξέρω αν με αφορούν, ξεχνάω εύκολα, επίσης τα one night stand έλεος δηλαδή…ποτέ καμία σχέση δεν γίνεται να ξεκινήσει ανάποδα; Δεν είμαι «πόζας» ποτέ δεν ήμουν αλλά μπορεί να περάσω δίπλα σου ξυστά και να μην σε κοιτάξω, όχι επειδή δεν μου αρέσεις αλλά επειδή ντρέπομαι, ντρέπομαι για πολλά πράγματα. Αλλά όπως είπε και μια φίλη είσαι μικρός, χαλάρωσε και οι ανασφάλειες θα φύγουν και θα βρεις την αγάπη (ελπίζω σύντομα γιατί δεν θα επιβιώσω και για πολύ ακόμα)…

Υ.Γ. Ναι νομίζω πως αυτό λένε όταν εννοούν «η γυμνή αλήθεια» και επίσης μπαμ! δυνατό ξεκίνημα…και καλό μας χειμώνα…και άντε εμφανίσου να περάσουμε καλά!

