…κυλάει ο καιρός αυτές τις μέρες, η εξεταστική είναι προ των πυλών, σε 20 μέρες δηλαδή και η ηρεμία με έχει γεμίσει από πάνω μέχρι κάτω!

Η συναισθηματική μου κατάσταση βρίσκεται στο πιο ευχάριστο σημείο που θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει, ετεροχρονισμένα αλλά όμορφα συναισθήματα. Αυτή η εβδομάδα φαίνεται να είναι κάτι σαν τα προσεχώς για το φετινό καλοκαίρι, κανένα μπάνιο στη θάλασσα προς το παρών αλλά χαμόγελα γεμίζουν τη μέρα μου και άνθρωποι όμορφοι που πραγματικά ενδιαφέρομαι για εκείνους και για πρώτη φορά νιώθω ξεσκέπαστος από κάθε προσωπείο μου όταν είμαι μαζί τους, βλέπουν πίσω από το χαμόγελο, πίσω από την βαρεμάρα, πίσω από κάθε λευκό ψέμα που μπορεί να ξεστομίσω προκειμένου να τους κάνω να νιώσουν καλύτερα, δεν ξέρω αν λέγεται ευτυχία, δεν ξέρω καν αν είναι έρωτας, πάντως νιώθω όμορφα και νιώθω άνθρωπος. Χωρίς καμία επαφή σεξουαλική που να μπερδεύει τα πράγματα, λες και βρίσκομαι σε κάποια ρομαντική κομεντί το νερό κυλάει στο αυλάκι και όταν τελικά είσαι ήρεμος απλά έρχονται όλα όπως τα θες…no rush, yes to fuss! Οι μελωδίες ακόμα στο μυαλό μου, προετοιμασία για εξετάσεις, συναυλίες μικρές και φίλοι που γεμίζουν τα καθίσματα αλλά όλα όμορφα…πολύ όμορφα…ευτυχισμένα…για την ακρίβεια δεν το αντέχω!!! ή μάλλον όχι, το αντέχω, είναι πολύ όμορφα, πολύ πιο όμορφα από πριν!

That’s all folks!

I think that my destination is here!

