Αυτά που δεν θα σου πω ποτέ…
να ξέρεις πω τα κρατάω σαν φυλαχτό.
να ξέρεις πως θα σε πειράξουν σαν το δηλητήριο.
να ξέρεις πως θα με διώξουν μακριά σου.
να ξέρεις πως είναι για μένα.
να ξέρεις πως περνάω άλλη φάση τώρα.

να ξέρεις πως…
είναι φάση κλειστού.
είναι φαή για μένα.

Είσαι…
το φως μέσα στο σκοτάδι.
το πρόσωπο που θα θέλω να αντικρύζω κάθε λεπτό.

Είναι…
το φιλί σου,
η λύτρωση μου.
Η αγκαλιά σου…
η φυλακή μου.
η ελευθερία μου.
τα αισθήματα μου.

Το κλάμα μου στην πλάτη σου…

που δεν θα ακουστεί ποτέ.
τα αναφιλητά μου οι καημοί μου.

Η ηδονή σου…

θα είναι για μένα το νέκταρ μου.
θα θέλω να την γευτώ.

Τα πόδια σου…
το σώμα μου θέλω να κλείσουν,
σαν άλλο φίδι να με εκδηκιθούν.

Το αίμα σου…
αυτό που αγαπώ.
αυτό που είμαι.

Θέλεις να γίνουμε αδέρφια;

φοβάμαι πως θα μας διώξουν.
φοβάμαι πως θα γίνω αδελφοκτώνος.
φοβάμαι πως θα κάνω έρωτα μαζί σου χωρίς να το ξέρεις.

Οι λέξεις σου…
έχουν την αμέρηστη προσοχή μου.
οδηγοί στον κόσμο του Άδη που ζω.
οδηγούν μακριά από τα λάθη που θα έκανα.

Το σ’αγαπώ σου…
κάθε βράδυ με αλλάζει.
δεν το εννοείς ποτέ.

Δεν θα σου άρεσα ποτέ…
γιατί ποτέ δεν με κοίταξες έτσι,
γιατί ποτέ δεν κατάφερες να με νιώσεις έτσι.

Γιατί κανένας δεν με αγάπησε;
…δεν υπάρχει απάντηση παρά μόνο αναμονή στο χώρο που ασφυκτιά από ανθρώπους.

