Αύριο μετά από χρόνια αναμονής θα δοκιμάσω τις διακοπές σε κάμπινγκ. Θα είμαι με καλή παρέα, το μόνο που δεν πήρα μαζί μου στις αποσκευές είναι μια μπαταρία, επίσης θα αναγκαστώ να αποχωριστώ το πολυαγαπημένο  μου iriver που η σχέση αυτή θα διακοπεί για τέσσερις μέρες, του πούστη θα αντέξω! Θα φύγω μακριά από την τεχνολογία και την πληροφόρηση, την Μαρία την άσχημη και σε όσους φέρνουν σε εκείνη μαζί με τα κτήρια και τα γκροαν γκροαν από λογής αντικείμενα όπως κομπρεσέρ αμάξια και μηχανάκια. Θα μεταβώ στο ωραίο μέρος μου με οργανωμένο κάμπινγκ, ελπίζοντας πως όντως πιάνει όταν καλείς από πιγάδη και ότι πολλά πράγματα τα κάνεις καλύτερα στα όρθια. Αποχωρίστηκα τα ψηλοτάκουνα μου (ουπς αυτό δεν θα έπρεπε να το πω!), τους φακούς που αφαιρούν χρόνια και δίνουν λάμψη καθώς και το τετράτροχο μου για τα γαϊδούρια! Θα μου λείψει η κρέμα νυχτώς μου και τα φλας των παπαράτσι καθώς θα είμαι Ινκόγκνιτο, για αυτό άλλωστε το ανακοινώνω. Ως γνήσιος Κωλονακιότης το πρωί και νταβαντζίς στη Συγγρού το βράδυ αποχωρίστηκα και την ρωσίδα γκόμενα μου αλλά αυτό παραπάει γιατί αν ήξερε η δισκογραφική μου ότι γράφω τούτα ευθύς θα με πετούσαν έξω. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να μακρηγορίσω άλλο καθώς το ξέρω πως σας αρέσει! Ευτυχώς με ειδοποίησαν ότι εκεί κοντά υπάρχει καφετέρια για το γνωστό τρίπτυχο της ζωής του κάθε Ελληναρά Ταβλάκι-Ματάκι-Φραπεδάκι! Α τουτ Αλερ γαλλιστί, Τα λέμε μάγκες Συγγρού-Φιξ!

 

Υ.Γ. Αγαπημένη Τζέλα σου άφησα τα καλύτερα παιδιά γυμνά που μας ζήτησες στο λαμπατέρ, πρέπει να ξέρεις πως είμαι ακριβώς γιατί το νταβαντζιλικι σε άντρες κοστίζει πολλά παραπάνω.

Υ.Γ.2. Πω πω ξέφυγα πάλι!!

 

Καλό καλοκαίρι!!!

