Μένω μόνος μου, ξανά, για ακόμα μια φορά. Ο νεροχύτης μου το έχει καταλάβει, ξανά, για τα καλά!
Όταν θα αρχίσουν να αναπτύσσονται μικροοργανισμοί, ξανά, για ακόμα μια φορά θα πιέσω τον εαυτό μου να καθαρίσει….αλλά δεν θα το κάνω!
Όταν οι μικροοργανισμοί θα κατοικίσουν στην κουζίνα, ξανά, για ακόμα μια φορά….δεν θα πατάω.
Όταν οι μικροοργανισμοί θα αρχίζουν να κινούνται σε όλο το σπίτι, ξανά, για ακόμα μια φορά…θα κλειστώ στο δωμάτιο μου με προμήθειες.
Όταν οι μικροοργανισμοί θα χτυπήσουν την πόρτα μου, ξανά, για ακόμα μια φορά…θα καλέσω την πυροσβεστική να με σώσει….και θα κάνω την ηρωική έξοδο του ακατάστατου και βρώμικου Έλληνα φοιτητή παρέα με μια σκούπα και ένα οινόπνευμα.
Όταν όλα θα είναι καθαρά, ξανά, δεν θα καθαρίζω…για να δω αν το πείραμα πέτυχε και για να βασιστώ σε περισσότερα δείγματα!

