Η πάσα είναι από την Γκρινιάρα. Και το ερωτηματολόγιο της Βιλαφαμπιότισας.Μην ρωτήσετε γιατί έγινε αυτό, απλά το άλλο το είχα ήδη έτοιμο επειδή μου άρεσε!

01.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η πρώτη τζούρα από τσιγάρο και καφέ το πρωί με το που πατήσω το πόδι μου στη σχολή ενώ περιστοιχίζομαι από αγαπημένα πρόσωπα. (Έχουμε πολλές ενναλακτικές εδώ κάντε υπομονή παρακαλώ!) Να βρέχει καταρακτωδώς στη μέση του καλοκαιριού, να είσαι βρεγμένος από την κορυφή μέχρι τα νύχια και στο
mp3player να ακούς το Im only happy when it rains από Garbage. Να κατεβαίνεις στη στάση του λεωφορείου και να το βλέπεις να έρχεται ενώ εσύ αν αργούσε και άλλο θα έχανες την ταινία.. Ένα γλυκό φιλί με μια καλημέρα από την/τον σύντροφο σου ενώ το φως μπαίνει από το παράθυρο και μόλις έχετε ξυπνήσει από τρελή νύχτα. Να χορεύω σε κλαμπ. Φιν!

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Η σχολή. Οι φίλοι μου. Η ζωή μου. Το αίσθημα ότι φτάνει πια! έχεις γίνει ένα με το στρώμα. Η αίσθηση ότι ο χρόνος κυλάει ανεκμεττάλευτος.

3. Η μεγαλύτερη μαλακία που έχετε πει σε κάποιον και την έχει πιστέψει; Δεν θυμάμαι καθόλου αλλά τι στο καλό δεν θα έχω πει και εγώ κάτι!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι; Η χαζοχαρουμενιά τη μισή εβδομάδα και η κατάθλιψη την υπόλοιπη μισή?

5. Το βασικό ελάττωμά σας; Ονειρεύομαι πολύ και η ανυπομονησία μου.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Σε όλα όσα είναι αντιστρεπτά, στα άλλα είναι κανόνας στην σχολή μου κόβουμε κεφάλια!

7. Ποια είναι η πρωτεύουσα του Λιχτενστάιν;
H Roryville (Ε για να το λέει η Βιλαμπαφιότισα κάτι θα ξέρει!)

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα; Αυτοί που με ανέχονται, πλάκα κάνω, ε νομίζω πως δεν έχω. Αλλά αναθεωρόντας πιστεύω αυτοί που θα αντέξουνε σε ένα υπερβολικά γεμάτο λεωφορείο μέσα στον Ιούλιο…

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι; Αυτό που θάαααααααααααα πάω!

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Μάλλον ο Νικ Χόρνμπι.

11. Αγαπημένη ταινία; Το Moulin Rouge από θεματολογία ρομαντικό. Το United States of Leland ως δραματικό (το κλάμα!), Μπαρ χωρισμένων γυναικών (all time classic)! Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο (για απίστευτο γέλιο!) Τα παιδιά των ανθρώπων ως άποψη για το μέλλον. Ε νομίζω φτάνουν…

12. Αγαπημένη trashιά; Δεν έχω. Λυπάμαι πολύ! Α το Toxic apo Britney Spears, sorry guyz!

13. Χειρότερο τραγούδι όλων των εποχών; Το έχω πετάξει μαζί σου από Γονίδη, ένα άλλο που παραφρασμένο λέγεται «άπλωσε τα αρχίδια σου στο στόμα μου» από Μαριάντα Πιερίδη, γενικά πολύ ελληνικό…α και κάτι In Da Club που τα απεχθάνομαι και που έχουν πεθάνει στη γκλαμουριά τα παιδιά! αν δεν κοτσάρουν και κάτι χρυσαφί θα χαλάσει κάτι!

14. Τι νοσταλγείτε πιο πολύ απ’ όλα; Την ηλικία της αθωότητας.

15. Κανένα σοκαριστικό μυστικό έχετε; Είμαι παρθένος…στην ψυχή!

16. Μόνο αυτό;
Ε! τι; λίγο το έχεις;

17. Που αναφέρεται ο Βαν Γκογκ ως Βαν Γκρόοτ;
Σε καμία έκδοση που είναι για τον πούτσο, από έναν συγγραφέα που αν διάβαζε ιστορία της τέχνης η γάτα μου (που δεν έχω) θα είχε καρούλια και θα γινόταν τρόλεϊ!

18. Το αγαπημένο σας χρώμα; ριγέ μαύρο κόκκινο σκούρο και μοβ και μπλε νομίζω…

19. Αγαπημένος τρόπος αυτοκτονίας; Σε μια μπανιέρα γεμάτη καυτό νερό ενώ υδρατμοί έχουν γεμίσει το πέτρινο δωμάτιο εσύ κόβεις κάθετα τις φλέβες και τις βάζεις στο νερό όπου όλα γίνονται κόκκινα.

20. Το αγαπημένο σας ποτό; Δύο, Κοσμοπόλιταν (με χτυπάει κατευθείαν και γουστάρω), Β52 και μαυροδάφνη (με ένα ποτήρι και άδειο στομάχι με έχεις στα τραπέζια να χορεύω καρσιλαμά!).

21. Καλύτερο γεγονός του 2007 so far; τα δακρυγόνα που έφαγα και τα αποκαΐδια από μολότοφ σε μια πορεία που ψεκάζανε με ληγμένα για…κλασσικά…την παιδεία.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα; Να αργώ στα ραντεβού μου και να μην διαχειρίζομαι σωστά τον χρόνο μου, επίσης να βαριέμαι να κάνω οτιδήποτε.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; να διαβάζω, να ακούω μουσική, να χορεύω, να σχεδιάζω (μεταφορικά και κυριολεκτικά) ε πάνω κάτω αυτά…

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Το να μην μπορώ να ελέγξω το σύμπαν μου ή το να μείνω χωρίς φίλους.

25. Μεγαλύτερο ψέμα; Μαμά είμαι στρειτ! (ΛΟΛ) Βασικά όχι, εμ νομίζω πως είναι καθημερινό φαινόμενο «είμαι έτοιμος».

26. Ποιο είναι το μότο σας; Όλοι θα πεθάνετε μια μέρα. Μην σκας. Χαλάρωσε. Η ζωή είναι ωραία….

27. Πως θα επιθυμούσατε να ζήσετε; Ανεξάρτητος, με φίλους κάπου ενδιαφέρον για όλους.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Καλημέρα.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ζόμπι, μου έχουν φάει τα γόνατα τα έπιπλα, όλο πάνω τους βρίσκω όταν κυνηγάω το φαί μου!

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμία, είμαι μοναδικός (και ΨΩΝΙΟ!)

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να ξέρει να ζει

12) … και σε μια γυναίκα;
Να είναι «στρειτ».

13)ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Ιαν Τερσεν, Φοίβος Δεληβοριάς

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

μάλλον την στιγμή της αποκορύφωσης πάνω στο σεξ ή ενώ το αεράκι μπαίνει από το παράθυρο και εγώ κοιμάμαι.

Πασάρω στην PaperFlowers 

