Θέλω να ξεφύγω, δεν ξέρω αν το έχω ξαναπεί. Θέλω αδρεναλίνη στην ζωή μου. Να ξεφύγω από το χρυσό κλουβί που υπάρχει γύρω μου. θέλω να ξυπνήσω με πονοκέφαλο και χωρίς να γνωρίζω τι έκανα χθες βράδυ ή το μεσημέρι μάλλον. Θέλω να κλέψω ένα αμάξι και να μείνω από βενζίνη στη μέση του πουθενά. Θέλω να ταξιδέψω στα άκρα να γνωρίσω κάθε αγριάδα του ανθρώπινου είδους, να πλακωθώ, να ματώσω. Θέλω να ξεφύγω από τον «ίσιο» δρόμο, να γνωρίσω την περιπέτεια της ζωής εκεί έξω. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. Μαζί με φίλους και εχθρούς. Να τσαλακωθώ. Αν δεν φοβούμουν θα έδινα τον αριθμό το κινητού μου για να με καλέσει όποιος από τους μπλόγκερς θέλει να βρεθούμε έξω, να πάμε σε κλάμπ, σε μπαρ, να γνωρίστουμε και να γνωρίσουμε κόσμο, να φλερτάρουμε, να γίνουμε παράξενα κολλυτοί θέλοντας να ανακαλύψουμε τον κόσμο, να περάσουμε καλά και να γνωρίσουμε και τον πάτο. Να δοκιμάσουμε απαγορευμένα πράγματα… Παράξενα κολλυτοί θα είναι οι κολλυτοι μου όταν η κολλυτοί της πραγματικής ζωής δεν μπορούν να βγουν, όταν από τις 1 μέχρι της 5 δεν έχω τι να κάνω και παρακωλουθώ ηλίθιες ταινίες και τριγυρνάω στο ίντερνετ χαμένος. Θέλω να δοκιμάσω τα πάντα μέχρι να πεθάνω όπως έκανε και ο πεθαμένος κολλυτός μου Τζέιμς Ντίν. Θέλω να ζήσω δεύτερη ζωή. Επικύνδυνα αυτά που γράφω αλλά το κάνω μήπως ανεβεί η γαμημένη ανδρεναλίνη μου, βαρέθηκα την γαμημένη χαζομουνίαση ή το δεν μπορώ να βγω σήμερα έχω πολλά πράγματα να κάνω. Κυρίος, αν δουλεύει κάποιος ως μπάρμαν θέλω να γίνω μαθητευόμενος του, πιστεύω πως αυτοί περνούν καλά κάθε βράδυ γιατι εργάζονται στην καρδιά της διασκέδασεις. Έχω ακούσει ότι οι μπάρμαν κάνουν σόου, θα ήθελα να γίνω ένας από αυτούς, να χορεύω και να κάνω θέαμα, όλοι να με προσέχουν. Η ανάποδη ζωή μου, αυτό θέλω να δοκιμάσω, να μην προσέχω πως θα κατεβώ τα σκαλιά και να σκοντάφτω. Κάτι πιο ενδιαφέρον από αυτό το γαμημένο που ζω δεν υπάρχει? Please get me out of here! And please comment me!

Υ.Γ. χωρίς (ορθογραφικό) έλεγχο αυτή τη γαμημένη φορά, χωρίς περιορισμούς που βάζουμε, ελευθερία!

 

