τώρα τελευταία βαριέμαι ελεεινά να κάνω οτιδήποτε, στο δωμάτιο μου για να επιβιώσει κανείς χρειάζεται στολή παραλλαγής για να μην τον πετύχουν τα σκάγια από τα τρίματα φαγητού που πλέουν στον λιμνάζοντα χώρο του ξύλινου πατώματος και κράνος στην περίπτωση που κάποια αγαπημένη κατοικίδια κατσαριδούλα του εκσφενδονίσει κανένα βιβλίο από τα Βιβλιμαλάια!!Επίσης οι κιθάρες κατέβηκαν σε διαδήλωση μαζί με τα παραπονεμένα ράφια γιατί τις παράτησα λόγω πιάνου και τα άλλα γιατί παραγέμισαν και πλέον ξεχειλίζουν χαρτοπολτό από τις σημειώσεις, τα περιοδικά και τα αποκόμματα εφημερίδων. Στο μυαλό μου διαρκεί μια τρομερή αναρχία χειρότερη και από αυτήν που επικρατεί στις πορείες και τα πράγματα που θέλω να κάνω δεν λένε να μπουν σε σειρά, λάθος προγράμματα πολύ τρέξιμο και όλα για καφέ και ποτό. Πλέον αποφεύγω συστηματικά να βρίσκομαι στο δωμάτιο μου, είμαι συνέχεια έξω και η λέξη εξεταστική έχει πετάξει προς Ιούνιο μεριά που και πάλι αμφιβάλλω αν θα κατσικωθεί μέσα μου για να δεήσω να περάσω κανένα μάθημα!Ωχου μέχρι και εδώ βαριέμαι να γράψω, οπότε μανιφέστο ανορεξίας εχω πάθει, με την άλλη έννοια!!!Πότε θα συμμορφωθώ είναι η ερώτηση μου γιατι τώρα τελευταία η φράση μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας έχει γίνει το δεύτερο μου σπίτι!Δουλειά να βρω ο ακαμάτης δεν το κόβω ,αν και αν έχετε υπόψην σας τίποτα σε μπαρμαν,γκαρσόνι και γενικά νυχτερινές ώρες του τύπου 10 με 6 το πρωί ρίχτε κανά μήνυμα!!!

Υ.Γ. Αυτά κυρίως, θα σας δω εκεί έξω!

 

