…με πιάνο. Βασικά, πάντα μου άρεσε η τζαζ μουσική, όχι δεν ακούω τζαζ, λατρεύω ωστόσο τις συναυλίες τζαζ, σε μικρό χρονικό διάστημα πρέπει να επισκεφτώ το Half Note, διάβασα ένα άρθρο από το Ε που περιέγραφε μια τέτοια συναυλία, με μια σέξι κυρία να τραγουδάει με την αισθησιακή φωνή. Λατρεύω την τζαζ, το άνετο και αυθόρμητο στοιχείο που βγαίνει από αυτήν, λατρεύω το πιάνο, λατρεύω αυτό που λένε ότι η τζαζ είναι η μουσική των πορνείων, λένε ότι ανακαλύφθικε σαν μουσικό είδως όταν οι διάφοροι που επισκέφτονταν τα μπουρδέλα ήθελαν να ακούν κάτι ανάλαφρο όταν πηδάνε, μου αρέσουν οι κοιλιές του πιάνου στην μουσική αυτή, τα όργανα όλα ,το σαξόφωνο…κάπως έτς ξεκίνησε και το πάθος μου για το τζαζ πιάνο, γενικά το πιάνο μου αρέσει…οπότε η κολλυτή μου έχει προυπηρεσία στο πιάνο, κάνει ήδη 12 χρόνια και θέλει να πάρει πτυχίο. Έτσι μια και δυο τσουπ στο ωδείο της για πληροφορίες, ευγενική κυρία μας απαντά ότι λόγω των αυτοσχεδιασμών πρέπει κάποιος να γνωρίζει πολύ καλά το όργανο που προυποθέτει σπουδές στο κλασσικό πιάνο. Άρα τι πιο φυσικό φευγιό για το σπίτι της Ε. για να παίξουμε λίγο, διάβασα για πρώτη φορά νότες, κατάλαβα την σειρά των πλήκτρων και τι είναι το καθένα, παίξαμε πολλά και διάφορα ήταν πολύ ενδιαφέρον, στο τέλος έπαιξε Μπετοβεν δεν θυμάμαι ποιο κομμάτι αλλά έμεινα εκθαμβως, με ανοιχτό το στώμα! Είναι τόσο υπέροχο της λέω, μπα μου κάνει απλά ενθουσιάζεσαι επειδή δεν γνωρίζεις κατά τα άλλα ειναι οκ, μου είπε πως θα βαρεθώ. Δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό της απαντάω ,έχω αφήσει ήδη αρκετά πίσω μου, δεν θα αντέξω άλλη μια αποτυχία, θέλω να το πετύχω αυτό, πιστεύω πως δεν θα το αφήσω, μου αρέσει πάντα ένιωθα μέσα από αυτό, μου δινει άλμπουμς κλασσικών, δεν τα έχω ακούσει ακόμα, με το που γύρισα σπίτι ξεράθηκα, ίσως κάποια μέρα όπως η αυριανή με καφέ και τσιγάρο ή κρασί και τσιγάρο θα κάτσω να τα ακούσω….και ο Βιβάλντι; Α, αυτός είναι άλλος, γράφει για ορχήστρες και μόνο για βιολιά και παρόμοιας συνομοταξίας όργανα…Τελικά, μου λέει, πιάνο; μετά από σκέψη…πιάνο…δεν χάνω τίποτα να το δοκιμάσω και αυτο!

cody_piano.jpg

