Δεν μου αρέσει το σώμα μου,
δεν μου δίνει τροφή,
δεν είναι αδύνατο και σέξι,
όπως το θέλω,
αντιστέκεται σθεναρά στις προσπάθειες μου και μου τη δίνει τρελά….

Τα σώματα που ψάχνω είναι τέλεια και ανήκουν αλλού αυτά,
ψάχνω για σώματα; ή μήπως για αγάπες με καρδιά;

Με κοιτάς στον δρόμο,
τι σου βγάζω ;τι σου γεννώ;
αμφιβολίες πολλές δίχως άλλο…εγώ.

Σε μπερδεύω πολύ,
λαβύρινθους φτιάχνω μες στη σιωπή.
Με ρωτάς γιατί δεν πάω σε πάρτυ συχνά,
ίσως γιατί δεν γίνονται πια!
Με ρωτάς γιατί εκεί μαζί σας,
ίσως γιατί μισώ τις επαναλήψεις των άλλων φίλων…

Θέλω να κάνω εντύπωση,

θέλω την προσοχή σου,
για αυτό έχω φροντίσει σαν μικρός Χουντίνι κουνώντας δάχτυλα και στόμα να με κοιτάς…

ρύμες χαμένες….
δίχως ομοιοκαταληξία,
μια ζωή άλλη,
που ζώ αλλού,
θέλω να πετάξω να είμαι αλλού μαζί της ή μαζί του.

Τη δική μου ψυχή να γλεντήσω.

Πόσο πονάει η μοναξιά που στο μυαλό μου βροντάει και εσύ όμως μακρυά,
ακόμα εκεί….

Μπαρότσαρκες θα αρχίσω να βγαίνω, ζητάω βοηθό, μήπως την τύχη μου αλλάξει αυτο…  

