Θέλω να κάνω απεξάρτηση από το τσιγάρο,ναι το ξερω μόλις το άρχισες και θές να το κόψεις?ναι συμφωνω ότι είναι παράλογο αλλά απέχει παρασάγκος απο την λογική της επιλογής μου!!1

Θέλω να κάνω απεξάρτηση από το βλέμμα σου που ώρες ώρες κυριολεκτικά με τσακίζει,βρε αδερφέ έχεις ώρες ωρες μια κριτική άποψη…

Θέλω να κάνω απεξάρτηση από κάθε είδους οθόνη,τα μάτια μου έχουν κρεμάσει από την πολή τηλεόραση και κυρίως από τον πολύ υπολογιστή,μα τι έχει πια και κολλάω τόσο???

Να κάνω απεξάρτηση από την ακαταστασία του δωματίου μου και την τάξη της ζωής μου,από εκεί που ήμουν σχολειο-σπιτι εχω καταλήξει σχολή-σπιτι και πτώμα!!!Γιατί δεν βγαίνουν οι φίλοι μου πια??η οξεία βαρεμάρα χτυπάει???να προσέχω???

Να κάνω απεξάρτηση από την Μαντόνα!!!Ναι σε συχάθηκα!!!Το έχω κάψει το ρημάδι!!!

Να κάνω …..το ξέχασα….

